Reacties - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Ard Jong - WaarBenJij.nu Reacties - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Ard Jong - WaarBenJij.nu

Reacties

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard

07 Oktober 2007 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Afgelopen week was best een rustige week..
Ik heb samen met Eddy de formule 1 zitten kijken :P
En ben alleen vrijdag uitgeweest (ook ik denk aan de AV avond). Mike hield een BBQ op zijn dakterras!! Hij had ook een elektrisch peper en zout stel voor lamme mensen (moest gelijk denken aan André van Duin:P )
Heb me toen wel goed bezat.. (Gin, Absinthe etc.) Was als laatste weg.
Ik wilde donderdagavond en vrijdag overdag naar Dubai gaan, maar Eddy had de auto nodig. Dus dat ging helaas niet door.. Maar volgende keer beter.

Iets waar ik nu wel tijd voor heb is: te reageren op jullie reacties.
Lees ze allemaal, want er staan hier en daar nog wat leuke weetjes en dingetjes in.
Beginnend bij het begin:

Geert: Ja Parijs was ook goed toen jah.. alleen dat was gratis :D 300 meter vanaf de Notre Dame je eigen goed bezatten en de rekening laten betalen door MF (bier was toen 6 euro ofzo??.

Laura: Elk vliegtuig is hetzelfde om te zien hoor ;) Maar heb je de mijne wel gezien?

Mama: Groeten terug vanuit Ras al Khaimah (Kh spreek je uit als G)

Moniek: Ja misschien schrijf ik wel eens een boek... :P Interessant leven heb ik :D

Mark B: Ik hou je op de hoogte, als jullie me maar op de hoogte houden van de CV wagen.. foto's ofzo? De Renault Ceres is alweer gereseveerd bij René de Jong! (toch pa?)

Lotte en Koen: Ja de vrouwen gaan ook hier goed... ;) maar heb nog geen beet gehad..

Ome Peter: Nee ben nog geen lid van de Golfclub, was me een beetje te duur. Je kunt er echter ook zo terecht. Alleen krijg je dan geen korting en extra's die je als lid wel krijgt.

Pieter: Volvo automaat is zeker niet verkeerd.. alleen jammer dat ie zo snel vuil wordt. Maak er wel een keer een foto van als ie gewassen is (kost hier maar 2 euro ofzo voor binnen en buitenkant:)).

Inge: Ja blijf me volgen.. en neem de tijd he ;)

Trudy: Ja time flies when you're having fun. Ze hadden hier het idee om met zn alle naar Ibiza op vakantie te gaan.. maar is mij nog een beetje te duur.

Ton en Erika: Ja het is hier nu niet meer zo warm... top is 34 graden.. maar sochtends en savonds is het 28 ofzo.. dus het wordt al snel aangenamer

Moeder 2 (van de 4): Ja de mais weg als ik terug kom.. dat heb ik nu nog nooit gemist.. Maar Moeder 1 houd me goed op de hoogte, ook van de aardappels en bieten

Marjolein: ja ik vermaak me prima!

Chris: Ja Sierra Rocks!! Een auto kost hier ongeveer de helft van wat dezelfde auto in Nederland kost, alleen is het transport en importeren zo duur...

Pele: Ja het gaat hier heel goed, maar ik zat me laatst te bedenken dat ik je sauwel ga missen. Die moet je maar een keer special voor mij herhalen ofzo;) of de video laten zien onder het genot van een biertje (of 20)

Rene: Goed bezig, zoals ik van je gewend ben!

Leon en co:
Foto van de wildkamp hier staan op de site zometeen dus die kun je in de Nieuwsbrief zetten.. wel een kopietje voor mij bewaren he ;) (in de map, ik weet het ;))
Er zijn trouwens wel mooiere en ook grotere bouwmarkten, maar die zitten in Dubai en Abu Dhabi
Ja jatten enzo moet je hier niet doen, want je kunt ongeveer 3 maanden zitten en dan wordt je voorgoed het land uitgezet.
Tuurlijk wint molenschot van de rijen. De jeugd is goed, maar zo gauw ze het bier ontdekken gaat de kwaliteit omlaag (en ik kan het weten)

Suus: Ja je mist de verhalen over voetbal niet waar?

Nicky:
Nee er komt hier geen zand uit de kraan, maar af en toe lijkt de kleur wel op mijn ochtendurine. Gelukkig wordt het douchewater gereinigd.
Nog geen diarree gehad.
Heb nog niet aan Nathalie gezeten ;)
heb op mijn kamer zelfs 2 aircos en 2 ventilatoren :D cool genoeg
En ik ben zeker de moeilijkste nie!!

Laura 2: Ja je zegt wel dat je alles leest en je doet altijd of je snel leest, maar als je goed gelezen had, had je gezien dat je de foto's op my space moest zoeken

Opa en Oma:
De digitale snelweg ook gevonden? valt niet tegen van die ouwe vertrouwde mercedes.
Ja die truck is groot, maar dit is de kleinste van die fabrikant;)
En geniet maar goed van het feest, het is iets unieks!.

Zo dat was dat.

Auto update:
2 Ferrari's
9 Hummer's
3 Aston Martin's
6 Jaguars
2 Maserati's

Mustangs en Porsches e.d. tel ik al niet meer...

Heb zin in volgende week, dan ga ik naar een of ander camping festival concert ding. Geen idee wat het inhoud, maar ik ga 2 nachten pitten in de woestijn.. dat wordt wel uniek denk ik. Heb er in ieder geval zin in!

Het bezoek aan de sjeik is nog niet geregeld, we zijn nog op zoek naar een goed excuus waarmee Eddy mij kan introduceren bij de sjeik.

Wat betreft de foto's. Dit maal wat foto's van mijn appartement en het uitzicht daarvan.
Verder een foto van een watertoren in RAK die lijkt op een UFO. Een foto hartstikke mooi huis waar het schijnt te spoken, waardoor niemand er wil wonen.
Nou ze mogen dat huis wel aan mij geven, ik neem dat risico wel!

Foto's van een soort van Wildkamp in RAK. Er was nog een mooiere zaak, ook met PVC, maar die is denk ik failliet ofzo...

En foto's van het feestje van vrijdag... :D het was gezellig. Let vooral op Theuns, de ouwe man. Die staat de hele avond te swingen :O:P

Nou dat was het wel weer voor even...

Groetjes,

Ard

• 08 Oktober 2007 - 13:04

Rene:

Hey Ard! als het lukt zal ik je nog weel een paar fotos sturen en de tekening scannen en sturen! de eerste twee koppen zijn al gemaakt en gaan we vanavond afwerken met gazen! dus we zijn keihard aan de gang! dat komt dus zeker goed! vermaak je daar een beetje een vergeet niet optijd terug te komen want 2 februari ist carnaval he!!!

Groeten Rene

• 10 Oktober 2007 - 15:05

Nicky:

heej appel,

leuk om weer een bericht van je te lezen, en het is ook gaaf denk om daar een feest te hebben maar om in dat zand te slape merk je weinig van als het goed is.
    wanneer is je welkoms party voor je vriende uit het koude nederland? haha weekendje dubai :P
    en je schrijft wel al die autos op he maar zijn het niet miss de zelfde? haha

doe het rustig aan ard en lees het wel weer, welke datum ben je eigenlijk weer terug?

groetjes Nicky

• 10 Oktober 2007 - 16:48

Munk:

zit me eigen nou te bedenken dat je wel de beruchte winter BBQ gaat missen of is dat een goeie reden om ff terug te komen
    ennuh tipje van mijn
    bij dat kamperen in de woestijn
    neem dan maar een handvegertje mee dan kan je de zandkorrels makkelijker uit je bilnaad vegen
    veel plezier hey
    ennuh fototje van natte ali ken ze ff door die molenschotse keuringsmolen
    hallee

• 11 Oktober 2007 - 09:18

Pele:

komt goed ard! ik heb altijd de dvd nog idd... die krijg je zeker wel te zien... dus zet je kratje bier maar koud dan gaan we die wel een keer kijken...
    veel plezier daarzo je verhalen zijn leuk om te lezen! halleeeeeeee