Terug - Reisverslag uit Molenschot, Nederland van Ard Jong - WaarBenJij.nu Terug - Reisverslag uit Molenschot, Nederland van Ard Jong - WaarBenJij.nu

Terug

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard

07 Februari 2008 | Nederland, Molenschot

Aan alles komt een eind.. en dus ook aan dit dagboek. Misschien dat hij over een paar maanden/jaren weer actief wordt, maar voorlopig is dit het laatste

Voor ik het vergeet wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op de site, het is wel eens fijn om wat van het thuis front te horen als je zo ver weg bent.

Eind overzicht van de auto's:
2 VW Touareg Dakar
5 Mitsubishi Pajero Dakar
1 Kamaz Dakar
23 Ferrari's (waaronder 5 GT3 deelnemers en 8 op de Dubai Autoshow)
18 Aston Martin's ( 6 GT3, 8 Autoshow)
16 Jaguars (6 Autoshow)
5 Maserati's (2 Autoshow)
10 Roll's Royce (inclusief die van de Sjeik van Dubai en die van de koningin van Engeland, 3 autoshow)
10 Lamborghini (3 GT3, 5 autoshow)
3 Ascari (3 GT3)
43 Corvette's (6 GT3, 2 autoshow)
4 Ford GT40's (4 GT3)
2 Bentley's
1 Y2K (motor)

De laatste week stond vooral bol van het afscheidnemen (lees lol maken).
Zondag avond ben ik met Alex, Sebastian en Sjoerd (mijn "opvolger" bij ETF), naar de schietclub geweest. We hebben daar oa met een 0.22 geweer geschoten, een 9mm pistool (politie kaliber) en met een shotgun/jachtgeweer kleiduiven geschoten. Het kleiduiven schieten was nog best lastig, maar heb er ongeveer 8 tot 10 geraakt van de 25. En dat in het donker!!

De dag ervoor was Sjoerd aangekomen en om de tweede dag al gelijk te gaan schieten en daarna natuurlijk ff nog wat biertjes drinken in de Golfclub, was toch wel onverwachts.
Hij had het idee dat ik hier alleen maar aan het feeste was, maar dat was toch echt niet zo....

Heb tot de laatste dag nog gewerkt en de puntjes op de I gezet voor zo ver mogelijk. De ingineur die straks mijn werk afmaakt kan zo aan de gang.

De dag erop ben ik met Melissa en Shirley nog naar de film geweest. En daarna nog even gauw naar Club 88, een bar in RAK, voor wat drankjes.

De laatste dag voor vertrek hebben alle vrienden die ik in RAK gemaakt heb (behalve Mike, die was ziek) een soort van afscheidsavondje gehouden. Dat was op zich wel geinig, maar natuurlijk te kort!!

De volgende dag was het wel weer vroeg op, op weg naar Dubai aiport.
De vlucht ging allemaal gepland. Heb voor het eerst goed de palmeilanden goed gezien (vanuit de lucht dus). Heb er twee van de 3 gezien. De wereld heb ik niet kunnen zien aangezien die recht in de aanvliegroute ligt van het huidige vliegveld.
Ook op Heathrow ging het allemaal goed. Ik had wat vertraging, maar het was redelijk rustig, dus ik had tijd genoeg om over te stappen.
Naar Amsterdam hadden we echter 25 minuten vervroeging en kon ik ook nog eens binnen 5 minuten door de douane en had ik mijn bagage. GEVOLG:
Ik kom uit de aankomst hal... NIEMAND!!!

Gelukkig kwamen er al binnen 20 minuten wat bekende gezichten op mij af. Na een kort bakske koffie op schiphol, zijn we weer naar huis gereden.

Op naar CARNAVAL!!!!

Carnaval was ook geslaagd, naast dat we 5 dagen optimaal feest gevierd hebben, hadden mijn vrienden zich goed uitgesloofd en een practige wagen gebouwd. Zo goed zelfs dat we de EERSTE prijs wonnen in het Papslokkersgat (Molenschot). Dat maakte de Carnaval 2008 compleet en 100% de moeite waard om voor terug te komen vanuit de VAE.

Op dit moment heb ik net de eerste dag afstuderen er op zitten bij Saker Sportscars Europe in Etten-Leur. Daarover vertel ik wel weer een keer als ik jullie binnenkort in NL weer zie!!!

Ik hoop dat jullie allemaal veel leesplezier gehad hebben aan mijn website en misschien tot ooit!!

Groetjes

Ard

• 07 Februari 2008 - 20:38

Laura:

nou ardje, ik ben blij dat je er weer bent! tot morgen :)

• 07 Februari 2008 - 21:24

Suus:

wat heb ik toch een schone foto's gemaakt he!! haha
    Ben ook erg blij dat je er weer bent ardje!!
    kus van je zus