Nog maar vier nachten.. - Reisverslag uit Molenschot, Nederland van Ard Jong - WaarBenJij.nu Nog maar vier nachten.. - Reisverslag uit Molenschot, Nederland van Ard Jong - WaarBenJij.nu

Nog maar vier nachten..

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard

12 September 2007 | Nederland, Molenschot

Nog maar vier nachtjes duurt het en dan zit ik in het vliegtuig naar de Verenigde Arabische Emiraten (VAE). Het begint nu echt spannend te worden. Maar om de spanning te verlichten zit de laatste week vol met feest!! :D

Afgelopen vrijdag mijn eigen "afscheids"feest. Dit feest was zeer geslaagd!
Er stond een tent aan de garage, er was goeie muziek van DJ Geert (Goed bezig!), en een koelkast vol mee bier (en zwarte wodka)!
Er was een grote opkomst. Naast al mijn vrienden, waren er ook collegas, klas- en huisgenoten en voetbalmaten.
Bij deze ook even mijn excuses voor degene die ik vergeten ben uit te nodigen (bert, bakker red.). Volgende keer moet je gewoon komen!! Al had bakker dat ook al bedacht.
Naast het nodige bier en wijn, vloeide er ook wat kwijl over de vloer tijdens de striptease die mijn vrienden geregeld hadden. (foto's zie foto gedeelte)
Daarnaast heb ik ook genoeg overlevings en heimweepakketen gehad voor een heel jaar te overleven!.

Iedereen bedankt voor dit geweldige feest!!

Meer foto's op www.avprikkeldroad.tk

Zaterdag na het opruimen, nog wat aan mijn auto gesleuteld.. maar voor de rest niks gedaan!!

Zondag was het zo ver, ik mocht ik voor voorlopig de laatste keer aan de bak bij Molenschot 3/4 thuis tegen Irene '58, de kampioen van vorig jaar (het team was wel wat veranderd)
Na een matige eerste helft(0-1, Pele had nog wel een bal op de lat). Kwamen we na de rust ijzersterk uit de startblokken. En het mooiste van allemaal was nog wel dat ik zelf de 1-1 mocht aantekenen na een goeie voorzet van Kocks. 5 minuten later was het al 2-1 (Kocks na goed doorjagen op de keeper onderkant lat). Daarna hebben we op save gespeeld en na een paar gevaarlijke counters, kwam er zelfs 3-1 op het scorebord (weer kocks, na voorzet van de Ster?). Daarna hebben we alles op de verdediging gegooid en de stand geconsolideerd. De 3-2 was een klein smetje op de uitslag, maar de winst maakte dat dubbel goed!!.
Het mooiste voor mij was echter de publiekswissel 10 minuten voor het einde!. Onder luid applaus van het complete 1e en een 20 tal andere toeschouwers werd ik gewisseld. Bedankt jongens!
En zoals we gewend zijn, wonnen we daarna nog de 3e helft!.

Dinsdag (gisteren) was de gouden bruiloft van mijn opa en oma vd. Boogaart.Na wat foto's in de tuin met zn alle (familie) werden we door de buurt opgehaald en in een heuze optocht (met wagens e.d.) naar de kerk vervoerd voor een mis.
Na de mis werden we met dezelfde optocht vervoerd naar de hooikar waar het feestgespuis los barsten! Eerst een koffietafel, daarna diner, vervolgens een receptie (met voor mijn gevoel 300!! mensen) en daarna nog een feest voor genodigden.
Heel veel leuke en toepasselijke stukjes zijn er vertoond en er zijn de nodige kilometers afgedanst!!

Nu heb ik 2 dagen "rust" voor zo ver ik daar nog van kan spreken. Mijn tas in pakken en nog minimaal 2 feesten voor de boeg.
Vrijdag doen we de gouden bruiloft nog even dunnetjes over en zaterdag Baboon Dance in Bavel.
Daarna ga ik zondagochtend denk ik nog wat rommel kopen bij de rommelmarkt bij de VV. En dan is het zo ver: Naar schiphol!

Tot het volgende bericht (waarschijnlijk vanuit Ras-al-Khaimah, meer info: www.etftrucks.nl of www.etf.ae)

  • 12 September 2007 - 20:56

    Siempie:

    Hey Ard!

    Je zat er warmpjes bij daar man, goed bezig;)
    Succes tussen de burka's en groetjes aan Eddy en Nella!

    Mzzls

  • 17 September 2007 - 20:26

    Dennis (Metje):

    Heey Ard..

    Heel veel succes met je stage in het buitenland.
    En ik zie je wel weer ergens rond carnaval;)

    Greetz, Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Molenschot

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2008

Terug

26 Januari 2008

Nog een paar daagjes

10 Januari 2008

Eindelijk!!!

22 December 2007

ff snel een berichtje tussendoor...

09 December 2007

Sinterklaas
Ard

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 59977

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 31 Oktober 2015

Sunny Clacton and Holland on Sea

04 Februari 2015 - 12 Februari 2015

Visiting friends in Thailand

14 Augustus 2013 - 07 April 2014

Baggeren in Kameroen!

16 Januari 2014 - 04 Februari 2014

Bienvenidos a Colombia

26 Mei 2013 - 22 Juli 2013

1000 bommen en granaten!

25 Februari 2013 - 01 April 2013

Southampton / Colwyn Bay

14 November 2012 - 09 Januari 2013

Mumbai

17 December 2011 - 23 Februari 2012

Top West of Down Under!

17 September 2011 - 19 November 2011

Werken in de zandbak

27 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Aantal korte trips

17 September 2007 - 30 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: