Hallo Zon, Plezier en Yazz! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ard Jong - WaarBenJij.nu Hallo Zon, Plezier en Yazz! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ard Jong - WaarBenJij.nu

Hallo Zon, Plezier en Yazz!

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard

01 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Hoi Allemaal,


Het is alweer even geleden dat ik een berichtje hierop gezet heb, maar ik heb dan ook een ruime maand vrij gehad. Nu kan ik dus hier weer een heel verhaal op zetten over dat we volgende week weer van start gaan in Clacton on Sea met fase 2 & 3 van het project of leuke foto's van oud en nieuw in Londen laten zien, maar het leek me veel leuker om wat te vertellen over mijn vakantie! En niet zomaar een vakantie, maar een weekje Bangkok!

Bangkok hoor ik je zeggen.. wat moet je daar nu weer? Het geval wil dat ik eigenlijk maar voor een of twee weekendjes weg wilde naar een leuke plek in Europa. Het liefste om wat oude vrienden, vooral die van mijn tijd dat ik in Ras al Khaimah woonde, weer eens te bezoeken! Zo kwam ik ook uit bij mijn goede vriendin Yasmin! Ik stuurde haar een berichtje op Facebook waarin ik vertelde dat ik graag haar wilde komen opzoeken in Kopenhagen. Samen lekker dineren, dan een concertje van haar en haar man bijwonen, de volgende dag de stad bekijken en weer naar huis. Ze antwoorde echter dat ze niet in Copenhagen maar in Bangkok was....

Nu wil het geval dat ze me daarom maar uitnodigde om dan maar daar heen te komen................... en ja...... waarom ook niet???

Dus 4 februari ben ik naar Schiphol afgereisd voor een retourtje Bangkok! Na 11 uur vliegen was ik er dan dus en de eerste dag meteen naar de kroeg! Nu ben ik tijdens de reis nogal wel wat vaker in de kroeg, discotheek en jazzbar gezeten maar ik heb ook nog zat andere leuke dingen ondernomen, meegemaakt en gedaan zoals:
Een boxwedstrijd bezocht, met een groep Denen een diner van alleen rauwe gerechten genuttigd, gezwommen, een groot deel van de toeristische trekpleisters van de stad bekeken, door China Town gezworven en er gegeten, maar vooral een goeie tijd met meerdere oude en nieuwe vrienden gehad! De foto's spreken denk ik meer dan duizend woorden.... dus laat ik het hier even bij...

Zelf zou ik Bangkok zeker aan iedereen aanraden en ik hoop er ooit weer eens naar terug te keren.....

Groetjes,

Ard


  • 02 Maart 2015 - 06:44

    Oude Buurtjes:

    Hoi Ard,
    Dat ziet er idd goed en gezellig uit!! Wel cool ff wat oude vrienden opzoeken en dat in Bangkok...
    Voor de komende weken zou ik zeggen werkze!!! ;-)

  • 06 Augustus 2015 - 15:46

    Barbara:

    Dude!!!
    Je hebt helemaal niks gezegd over Bang-cock. Wat leuk dat je er bent geweest. Geweldige stad, en dat buigen de hele tijd, hahahahha.
    PS, wie is die leuke chick op de foto?
    Grt Barbara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ard

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 59961

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 31 Oktober 2015

Sunny Clacton and Holland on Sea

04 Februari 2015 - 12 Februari 2015

Visiting friends in Thailand

14 Augustus 2013 - 07 April 2014

Baggeren in Kameroen!

16 Januari 2014 - 04 Februari 2014

Bienvenidos a Colombia

26 Mei 2013 - 22 Juli 2013

1000 bommen en granaten!

25 Februari 2013 - 01 April 2013

Southampton / Colwyn Bay

14 November 2012 - 09 Januari 2013

Mumbai

17 December 2011 - 23 Februari 2012

Top West of Down Under!

17 September 2011 - 19 November 2011

Werken in de zandbak

27 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Aantal korte trips

17 September 2007 - 30 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: