Merry Christmas and a Happy 2015! - Reisverslag uit Clacton-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Ard Jong - WaarBenJij.nu Merry Christmas and a Happy 2015! - Reisverslag uit Clacton-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Ard Jong - WaarBenJij.nu

Merry Christmas and a Happy 2015!

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard

21 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Clacton-on-Sea

Hallo allemaal,


Hier weer eens een berichtje van mij.. het is bijna Kerst en nieuw jaar en dat is een mooie tijd om eindelijk fase 1 af te ronden. Vanaf vandaag ben ik nog maar alleen hier en heb ik dus min of meer de leiding voor een week of 3. De Causeway gaat goed voorruit en deze zal voor oud en nieuw klaar zijn. Dan hebben we een paar dagen om alles op te ruimen en klaar te maken voor de winterbreak. Het wordt wel een leuke uitdaging voor mij om fase 1 op te mogen leveren. De break (van half januari tot begin maart) is trouwens ook precies lang genoeg om Carnaval mee te pakken!

Ik heb wat foto's toegevoegd die laten zien dat het werk goed opschiet en een eerste impressie geven over hoe Clacton er vanaf nu uit gaat zien..

Afgelopen week kwam ook Stefanie, een van mijn collega trainees uit jaargang 2010-2012 langs voor een interne audit op de Causeway. We hebben erg gezellig met z'n allen samen 's avonds gegeten en heb haar ook ons werk laten zien. Altijd leuk zo'n mini reünie!

Deze week ook een aantal kerstcadeaus ingeslagen en zelfs ook al uitgedeeld... 1000 pond aan Schotse whisky gaat bij veel wel in de smaak vallen denk ik! Zelf heb ik al een t-shirt en een lekkere fles rum mogen ontvangen!

De laatste dagen beginnen ook de kerstmis feestjes een voor een te passeren. Hadden we afgelopen woensdag het Boskalis feestje bij de Mexicaan in Clacton, zo hadden we gisteren een feestje van de reddingsbrigade van Clacton. Hier waren we speciaal voor uitgenodigd!
Beide waren een groot succes en smaken naar meer... en meer gaat er komen! Want de planning voor Oud en Nieuw is een avondje Londen! Ik kan niet wachten!

Nou.. dat was het wel weer, en om dit verhaal goed af te sluiten:

Alvast een prettige Kerst en een Gelukkig 2015 iedereen!

Groeten,

Ard

  • 22 December 2014 - 15:07

    Piet En Jacky:

    Hoi Ard

    Wij wensen jou ook fijne feestdagen en een mooi 2015.
    We zullen bij de brunch aan je denken!!

    Groetjes van de Zeepjes familie!

  • 04 Maart 2015 - 23:08

    Mehmet Semen:

    Beste Ard,

    Ik heb laatst oude bekenden toegevoegd als connectie op Linkedin en was benieuwd hoe het jou is vergaan. Ik zag dat je bij Boskalis werkzaam bent en veel in het buitenland. Denk dat je het erg naar de zin hebt zo te zin! Hier ben ik erg blij om.

    Groetjes,
    Mehmet
    (Stagebegeleider MCFE)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ard

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 580
Totaal aantal bezoekers 59934

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 31 Oktober 2015

Sunny Clacton and Holland on Sea

04 Februari 2015 - 12 Februari 2015

Visiting friends in Thailand

14 Augustus 2013 - 07 April 2014

Baggeren in Kameroen!

16 Januari 2014 - 04 Februari 2014

Bienvenidos a Colombia

26 Mei 2013 - 22 Juli 2013

1000 bommen en granaten!

25 Februari 2013 - 01 April 2013

Southampton / Colwyn Bay

14 November 2012 - 09 Januari 2013

Mumbai

17 December 2011 - 23 Februari 2012

Top West of Down Under!

17 September 2011 - 19 November 2011

Werken in de zandbak

27 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Aantal korte trips

17 September 2007 - 30 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: