Stroeve maar gedegen start! - Reisverslag uit Clacton-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Ard Jong - WaarBenJij.nu Stroeve maar gedegen start! - Reisverslag uit Clacton-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Ard Jong - WaarBenJij.nu

Stroeve maar gedegen start!

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard

10 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Clacton-on-Sea

Hoi allemaal,

Ik ben alweer drie weken hier en nu pas een update? Nou dat zit zo.. het is nu 20.45 Engelse tijd en ben net 5 minuten klaar met werken nadat ik om 05:45 ben opgestaan. Kortom, weinig vrije tijd...

Dit soort lange dagen is een resultaat van een zeer stroeve start.. om even wat dingen te noemen: De stenen bak ("Bolle 8") heeft na drie dagen al meer schade als dat je normaal na 3 maanden hebt, er zijn twee sleepboten kapot gegaan en ik heb zelfs aangifte moeten doen tegen een man in een rolstoel die aan de zuurstof zit..... Kortom lange dagen met veel te veel tegenslag... eigenlijk hebben we alle tegenslag gehad die je kan bedenken (afkloppen!).

Maar wat veel belangrijker WE ZIJN GESTART! En niet alleen met een beetje zand.. maar echt met het bouwen van de groynes (stenen dammen). Nu zou ik graag veel willen schrijven over wat we nu precies doen en bouwen en waar ik heel de dag mee bezig ben.. maar waarom vertellen als je het kan zien?
Knip en plak de volgende link in je browser om de "Time Lapse Camera" van ons project kan bekijken.
Dit is een camera die is opgehangen op een strategisch punt en die elke 15 minuten een foto maakt. Via de link kan je alle beelden snel achter elkaar laten afspelen en zie je in 3 minuten de hele voortgang tot nu toe.... Het lossen van het zand en stenen en ook het bouwen van de eerste groyne (nr. 22 van de 23)!

Veel kijk plezier en slaap lekker!

Groet,

Ard

• 17 September 2014 - 10:24

Jacky:

Heel grappig dat foto filmpje kijken!!