3 op reis eindelijk in Douala en Limbe - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Ard Jong - WaarBenJij.nu 3 op reis eindelijk in Douala en Limbe - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Ard Jong - WaarBenJij.nu

3 op reis eindelijk in Douala en Limbe

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard

09 April 2014 | Nederland, Gilze

Hallo Allemaal,

Ik heb nu ik thuis ben eindelijk de afleveringen van 3 op reis kunnen kijken en kom tot de conclusie dat niet afleveringen 1 en 2 over het westen van Kameroen gingen, maar aflevering 3! Klik op de link hieronder voor de aflevering!

Zoveel bekende beelden! Het begint met mijn kantoor in Douala (blauw wit gebouw links bij de politie check), het meridien hotel, Seme Beach Hotel, de olieplatforms bij het strand van Limbe en het Limbe Wildlife Centre! Erg leuk om het terug te zien!
Ook de lava die over de weg heen gestroomd is, daar liep ik een paar keer in de week langs met hardlopen en klom ik ook wel eens omhoog!
Wel leuk dat ze de top van LITTLE Mount Cameroon laten zien en vertellen dat het de top is van de echte Mount Cameroon! Haha... Die fout hebben we allemaal gemaakt... De echte top zie je niet vanaf Seme Beach! Dan kijk je tegen de wolken. Alleen van grotere afstand (zee of Douala) zie je de top als je de top, die boven de wolken uitsteekt, in een gat tussen de wolken kunt zien.

Veel kijk plezier! Ik vond het erg leuk om te zien!

Groet,

Ard

Ps. Ik ben nog even thuis, maar ik weet nog niet waar ik begin mei heen mag.....